loading

Компанія «Цифротех» - дистрибутор портативної електроніки, цифрової техніки та операторських сервісів

Компанія здійснює свою діяльність на ринку України з 2004 р. Сьогодні на правах ексклюзиву компанія ЦИФРОТЕХ займається дистрибуцією брендів XIAOMI, PLAYSTATION, ROVER та нової супер-зірки – бренду NOMI, що стрімко збільшує долю ринку. Також, ЦИФРОТЕХ є офіційним дистрибутором й інших загальновизнаних брендів – SAMSUNG, APPLE, LENOVO, MOTOROLA, ASUS, FLY, MICROSOFT, НТС, SONY.

Компанія ЦИФРОТЕХ пропонує своїм клієнтам широкий спектр товарних категорій: термінали мобільного зв’язку (смартфони та телефони), планшети і телевізори, розумні гаджети та еко-системи, аксесуари та навушники, картки пам’яті та USB-флеш. Окрім цього, ЦИФРОТЕХ у загальнонаціональному масштабі займається дистрибуцією сервісних продуктів усіх операторів мобільного зв’язку – стартові пакети, скретч-картки, інтернет модеми та інше.

Компанія ЦИФРОТЕХ здійснює поставки в національні мережі КОМФИ, ЭЛЬДОРАДО, MOYO; інтернет-магазини РОЗЕТКА, ФОТОС, МОБИЛЛАК, СТИЛУС, а також в регіональні мережі. Загальна кількість партнерів – клієнтів компанії ЦИФРОТЕХ налічує понад 500 компаній. Найбільш стабільні з них об’єднані в закупівельну групу «Цифротех-партнер», що дозволяє цим компаніям отримати найбільш привабливі комерційні умови.

З 2014 р. компанія ЦИФРОТЕХ, володіючи правами на ТМ МОБІЛОЧКА, розвиває однойменну франчайзингову мережу, яка налічує на сьогодні понад 115 магазинів у 20 областях України.

Детальніше ознайомитися з франчайзинговим проектом МОБИЛОЧКА Ви можете тут.

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Пряма взаємодія з виробниками провідних брендів цифрової техніки, мобільних телефонів та аксесуарів

Вигода для клієнта:

  • оптимальний високоліквідний асортимент
  • офіційний сертифікований товар
  • гарантія якості та вигідних цін

Широка представленість компанії в регіонах

Вигода для клієнта:

  • швидкість доставки товару- до 2-х днів в будь-який регіон України
  • використання в якості ресурсів, як розподільчого центру у Києві, так і 17-ти регіональних складів
  • оперативне вирішення питань з відповідальним представником компанії у регіоні

Маркетингова підтримка клієнтів

Вигода для клієнта:

  • консультування щодо основних потреб покупців та тренди ринку
  • рекомендації клієнтам стосовно формування оптимального асортименту
  • регулярне проведення маркетингових активностей, як для самих партнерів, так і для кінцевих споживачів